Isnin, 19 Mac 2012

MALAM YANG BIASA

malam yang biasa~
kerja yang melambak.
satu perasaan hadir.
air mata mengalir.
setelah bertahun lamanya berlalu
cerita lama yang selalu mengganggu jiwa.
terjerat rasa bersalah wlupun bkn puncanya aku
kau hidup kau.
aku hidup aku.
apa yg aku tau.
selalu keliru dengan keputusan aku.
nothings to worry,ALLAH has better plan to run.
dalam peperangan ini
kemenangan x selalu berpihak pada aku,atau pada kau.
maafkn aku,kesakitan kau mungkin kini,tapi kau akn bhgia selamanya.
teruskan doa kau,mungkin akn jadi nyata.MUNGKIN






*mengarut sudah.ok perasaan x diingini dtg.cuba bzykn diri tp masih mengacau kosentrasi aku.so ubatnya tido...semoga besok aku bangun dengan lebih tenang tanpa anasir2 yg menggugat jiwa.peace yawww.(actually,aku pon xtau ape yg aku post ni...just a beautiful rubbish.jgn lpe aku kn designer.hah.DESIGNER MAKE WORLD'S MOST BEAUTIFUL TRASH.rite?)


OK NITE


assalamualaikum#

Tiada ulasan:

Catat Ulasan