Sabtu, 16 Jun 2012

siksa

Assalamualaikum~
hurm bangun pagi dengan perasaan yg membara n sedih.
Almost 1 week kami terlalu dingin.terlalu.
pada mulanya aku fkir ni la waktu bertenang aku,wktu untk aku recover dari sakit yg sgt2 sakit.
tapi skrg aku semakin sakit.perkataan yg sesuai utk describe hbgn kitorg ialah, "retak menanti belah"
1 mlm mnggu msg yg xmsuk2 membuatkn perasaan mrah membuak2.berdas2 msg pedas aku hntar pada die yg aku sedar akn mngguris hati die bila dia bangun dari tdur nnt.MAAF SYG.aku da xsnggup nk teruskan hdup mcm ni...klau ditakdirkan jodoh kita smpai cni,cpt2 la pergi dan cari kbhagiaan kau syg.tapi klau kau hdup hanya untuk jadi milik aku,knp kau biar aku sendiri lalui semua ni.aku tau kau juga sakit,kita lalui sama2 ok syg?aku rindukan kau,terlalu rindu....memandang gambar kau ckup untuk mnyiksa hati aku. #sigh. ckup2lah siksa aku.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan