Sabtu, 2 Jun 2012

UNTITTLE#

Assalamualaikum~


sebulan dah berlalu..
peristiwa yang meragut erti kebahagiaan.
sedikit demi sedikit memamah segala jiwa yang masih ada.setiap masa imbasan kenangan mengganggu fikiran.
airmata sudah tidak terkira.
bukan xmahu mengubat luka,cuma darah belum berhenti mengalir
entah bila,stahun,2 tahun,10 tahun...
masih redha,
walau aku tahu apa yang masih & terus terjadi di belakang~


Aku yakin tuhan merancang segalanya dengan baik.
ya tuhan,teruslah merancang.
kerana aku yakin,disebalik ujian ada hikmahnya dibelakang.
cuma ya tuhan,kau dekatkan lah sedikit perjalanan ku menuju kebahagiaan.
terlalu jauh dan sukar.
kerana aku semakin hilang tenaga


Memori & kenangan, tlg lah jgn mngganggu perjalanan hdup yg sudah tersedia berliku
pergi jauh2 dan jgn dtang lagi kerana kau memudarkan kasih yg masih ada.


jodoh adalah rahsia mu,
jika dia ditakdirkan untukku,
berilah aku kekuatan dan
kau lncarkan lah perjalanan kami.


tapi jika sebaliknya,
kau jauhkanlah kami sejauh2nya.
kau buangkan perasaan ini dan jgn benarkannya dtg kembali.
dunia dan akhirat.


aminnn.




liyana jais,



Tiada ulasan:

Catat Ulasan