Sabtu, 21 Januari 2012

XTAUNAKLETAKTAJUKAPA

Assalamualaikum~

Sekarang jam 12.30 mlm.hujan kt luar renyai2.Actually sekarang tgh tengok drama korea entittled 'Boys Over Flower'.ok aku da tgk drama tu bnyk kali.i really adore to Go Jun Pyo.bila stress or frustrated or depressed aku akn tengok cerita ni.sejuk terus hati aku.melting abis.OK STOP.ari ni aku bukan nk cerita pasal ni.

Si dia da tido.mungkin.yerp were together again.again.n again. x sangka lps peristiwa hari tu,kami akn berbaik semula.aku ingt semuanya takkan kembali kepada sedia kala.bukan kecil krisis yg kami alami.bermain dengan kejujuran dan kesetiaan.bukan perkara yang remeh untuk aku dan ia sangat membebankan.kalau dulu aku boleh maafkan die,mengapa tidak sekarang kn?btol ckp orang.kebencian adalah kerosakan.Maaf adalah ubat segala kesakitan.Kini dia kembali menjadi tulang belakang aku,kawan aku,pendengar setia aku,abg aku.pada dia aku luahkan segala masalah aku.walaupon respon yang dia beri kadangkala menyebalkan.tapi aku lega aku ada dia.

Cuma 1 hrapan aku perkara sama takkan berulang lg.kerana nasib x selalunya baik.aku ikhlas terima dia seadanya.yang lepas biarlah lepas.ingt lagi kuasa masa?masa akan mengubat segalanya.Semoga apa yang berlaku menguatkan lagi ikatan yang ada.uitm?ergh tlg la aku x nk pikir dulu......

ok si dia da msg.terjaga mungkin.merajuk pulak bila aku ckp psl cerita korea.haha kau merajuk comel sayang.

Oh sebelum tu,kami da dpt cucu baru.nk tgk?

ok yg ni POLO.nk tau knp polo?tuuu tgk warna hitam kt telinga die tu.comelkn?

yg ni pulak vanilla.mula2 aku letak nama pepsi.tp si dia ckp
"pepsi xbest,vanilla coke best" ok2 fine.


yg ni pulak cosmo.comelkn?yg ni ikut ibu dia.si sibbie.

dengan kelahiran 3 ekor baby cute ni,harap2 si dia tak sedih lagi dngan kematian oreo.Oreo sayang,anak2 kau comel tau.


Ok then,rasa mcm nk tido.sleep well guys!kbai.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan