Khamis, 5 Januari 2012

Dugaan~

Assalamualaikum,

minggu yang memenatkan dan...huhhhh panas abis.bukn setakat cuaca panas.hati pon panas.
nak tau kenapa?
sebab aku kena tengking dengan customer hari ni.yang lagi aku panas sebab tu bukan salah aku.goshhh.nasib kau org tua.

Puan Pelanggan,
lain kali sila check dulu tugasan anak buah anda sebelum anda buat keputusan untuk marah orang lain ye.
n lagi 1,tolongggg la pergi servis memori anda yang saya tau sudah uzur tu supaya tidak meletakkan kesalahan di bahu orang lain.saya sangat stress melayan kerenah anda yang haishh...sory to say 'mintak kaki'.


dah la mood aku lari minggu ni....dengan kerja melambak,semua nak submit cpt.
bos,maafkan muka sy yang ketat tadi.jangan amik ati ye.biasa la darah muda.cepatla panasnya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan