Khamis, 12 Januari 2012

MAAFKAN AKU

maafkn aku,
sesungguhnya jauh di sudut hati,aku xpernah buang kau dr hdup aku.
aku xpernah benci kau seumur hidup aku.
aku sgt sygkn kau lbh dr dri aku.
aku terlalu rindukn kau lbh dr yg kau tahu.
aku perlukn kau setiap saat nafas aku.

saat kau bersabar dengan kemarahan aku,saat tu kau menyentuh hati aku
saat kau memanggil aku,saat tu hati aku cair bersamamu
saat kau beritahu kau rindukn aku,saat tu air mata ku mnitis kerana rindukn mu
saat kau beritahu kasih sygmu, saat tu hati ku mnjrit krn sygkn mu.


maafkan aku,
sebab x dpt britahu kau apa yg sepatutnya kau tahu.
sebab menyakiti hati kau setiap hari
sbb memberitahu kau kemarahan dan kebencian aku

sesungguhnya apa yg terzahir tidak sama dengan apa yg ada di hati aku.
tidak pernah ada 1 pon kslhn kau yg tidak dpt aku maafkn.
cuma aku takut perkara sama berulang lagi.
dan aku cuma mahu kau tau yg aku sangat2 terluka dgn perkara 2.

jangan risau sayang,
jika jodoh kita kuat,xn ada apa yang akan berlaku.

sekali lgi,maafkn aku.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan