Jumaat, 6 Januari 2012

Ragam si Otak

assalamualaikum~

hurm over a week aku xde mood.sejak banyak benda yang muncul kat mata aku.

*sigh*

lepas stgh taun smuanya berjalan dengan baik,aku ingat aku takkan hadapi benda2 macam ni lagi.
kerrr aku yang emo lebih...yelah mne la tau dah nak smpai time perempuan kan. semua benda x kena kat mata aku.kenapalah aku terlalu ade perasaan ingin tahu yang melampau.mencari dan mencari sampai aku selalu jumpa benda yang menyakitkan hati aku.knp nak siksa diri?kan bagus kalau x tau je....ati x sakit.tapi masalahnya,bila aku x cari,benda tu datang sendiri depan mata.haishh...

si otak,tolong la berhenti berfikir benda yang tak sepatutnya.kamu membuatkan si hati tidak sihat dan si badan menggeletar.

rasanya aku da buat keputusan.biar masa yang menentukan.sesungguhnya bila masanya tiba,KAU permudahkanlah segalanya YA ALLAH.semua rahsiaMU terhadap hidupku adalah yang terbaik dan aku akan menerimanya dengan hati terbuka.aminn.


*hah,emo x?law korang x nak baca or jijik korang skip je la entry ni...tapi kne banyak sikitlah skip sebab beberapa post sebelum ni pon genre yang sama.peace yawww!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan