Jumaat, 9 Julai 2010

my Vip

skrng aku mahu knlkn antara orang2 terpenting dlm hidup aku...


M0st important of k0s la my parents merangkap supporter,majikan,banker,cikgu n others..
ni la vvip aku...lw aku kwen,d0rg la sit dpn.ckgu jais n cikgu ani
(suke tgk,d0rg romantik)

Next,yg xbpe nk most sgt ni la siblings aku...merangkap teman sepenumbuk.

 
 Ni abg aku..
(ssh nk amk pic die ni..ingt sng ke,low profile pnye org)

 

ni lak kedua adk aku yg sengal

Next, ni la 'ehemm' aku.si l0ndeh..

xde pe nk describe *malu*
(psstt...die bese je tp istimewa)

Ni lak antara bff @ kipas-susah-mati aku...
perasan @tidak,aku sgt syg di0rang wlaup0n sometimes aku sgt dingin...

n yg ni...bff aku yg plg sengal.we are hiding n0thng between of us..si bs0k.


Selain dari ini,ada juga rakan2 lama yang msih segar diingatan.Cuma maaf pic korang tiada dlm koleksi tp masih ada di almari hati...
  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan