Ahad, 11 Julai 2010

Petang yang indah~


Jam 4.30 ptg:

dah pukul 4.30 ni...dia nak ajak aku keluar ke tidak, karang keluar lambat balik lambat pulak.

>b,kite jd kuar ke ae ni?
>ntah
 >Pulak...

dengan muncung yang sudah mula keluar

 >Pns r,td p mc,huh xthn.nsb dpt lauk lc td.b lyn dr mc smpi trfic light kg.haha kne tggl..(cuba ceriakan keadaan)
>Yela...

Muncung aku dah bertambah lagi 0.5 cm

 >Kete kotor lak.cm bru kuar tmpt kerbau kubang.
 >Yela...xnk p mcm2 la
 >Eleh...cyg nk tgk kure2 ke?
>Xpyh la...xnk

Muka kelat dengan pertambahan muncung yang boleh dikatakan 'muncung leh wat hanger baju'

 >Ala..majok lak die
>Yela b 2.da bnyk kli mcm ni.ajak bkn men,ble tbe mse x jd.ske wat jnji plsu....(meletup la konon)
  >Ala..majok lak.yela2.nk p ane yang?

Hihi...tapi,nak ke taknak.karang kalau cakap nak,dalam kereta die buat muka pulak tp kalau cakap tak nak,alaaaa nakk.

> lw b xnk xpyh la...t b bebel je kt cyg.
> Majok lak.skati r.nk bsuh kure2 g bek.nk ajk kuar jual mhl.dh r. 

aik,cm 2 je?die memang kejam. kan?kn?

>eeeee b ni truk ar.lw time b bkn men g suro cyg ajk bt0l2.time cyg mcm ape je kn....

>yela2.p siap2 cepat.

 yesssss!!

 Dan hasil kepada misi memanjangkan muncung yang success itu,jam 5,30 petang kami pun keluar memerayapkan diri tanpa tujuan.
dalam kereta :

treeet! treet!(bunyi hanphone motorola L6 aku yang dah pecah skrin)

aku: alamak,siapa yang call kat hanphone ni....

skrin di hanphone memaparkan nama 'naz_pjb'.Oleh kerana hanphone aku yang sudah uzur akibat perbuatan adik aku yang baik belaka,aku tidak menjawab panggilan tersebut dan...

'bsok, hp aku x bole jwp kol la.kne loudspeaker.aku ngn ebal ni'

'haha'ok2.xn nk wat loudspekr lak an.xp la.nati2 a return call eh.btw, kem slm ibal...g pantai eh?weewitt2..haha ok a..'

Tergelak dengan ayat si bes0k...kurang asam bet0l budak ni. tiba-tiba...

Mok,(fuck off,die suka panggil aku mcm ni) nak pi lepak pantai ke?

ha?(teringat mesej bes0k sebentar tadi,die...bes0k..cmne..ahhh) nak3.heee.

ni pet kami..perkenalkan kura-kura telinga merah (red-eared slider)

 
cubaan lomo yang tidak berapa menjadi...aku perlukan tutorial yang lebih jelas.

  terpaksa captured pic camni sebab tak ada orang nak ambilkan pic kami berdua...hehe

harap-harap selipar peek ini akan selalu berjumpa...
(pssstt...dia cakap aku ambil pic mengarut,tapi ni la tujuan aku sebenarnya.bluek!)


Ok, itu la aktiviti petang kami dan sedikit perangai tidak senonoh aku.haha.well, adakalanya die cuba untuk buat yang terbaik untuk aku.*ok bole buat muka jijik sekrg!

da balik da...tp sebelum 2

Capture pic dulu...hehe


p/s: OMG aku da gemok!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan